آهنگ جدید شهره (اصرار)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 13930
نویسنده : نوری

دانلود آهنگ شهره اصرار

اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بمون
لبخند مي زني به من
گم ميشه بغضمون
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بخند
اصرار مي کني يه بار
چشماي شمعو ببند
اصرار مي کني من ناز مي کنم
توي هواي تو پرواز مي کنم
اصرار مي کني من ناز مي کنم
توي هواي تو پرواز مي کنم
آرزومه شب بسوزه دنيا دلگير نشه
واسه لبخند من و تو لحظه اي دير نشه
توي مرز بغض و بارون سر رو شونه هام بذار
گر مي گيرم وقتي ميگي ديگه تنهام نذار
ديگه تنهام نذار
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بمون
لبخند مي زني به من
گم ميشه بغضمون
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بخند
اصرار مي کني يه بار
چشماي شمعو ببند

اصرار مي کني من ناز مي کنم
توي هواي تو پرواز مي کنم
اصرار مي کني من ناز مي کنم
توي هواي تو پرواز مي کنم
نکنه برگي بلرزه قلب تو سرد بشه
يه روز اين عشق من و تو آينه درد بشه
راز دلواپسيامو از نگاه من بخون
تو تموم لحظه هامون خوب و همراه بمون
خوب و همراه بمون
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بمون
لبخند مي زني به من
گم ميشه بغضمون
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بخند
اصرار مي کني يه بار
چشماي شمعو ببند
اصرار مي کني من ناز مي کنم
توي هواي تو پرواز مي کنم
اصرار مي کني من ناز مي کنم
توي هواي تو پرواز مي کنم
تو شبيه روياهامي ديگه دلتنگ نشو
زندگيم هنوز قشنگه سرد و بي رنگ نشو
نمي خوام که گم بمونم توي دنياي خودم
تو پناه آخرم باش اگه بي تاب شدم
اگه بي تاب شدم
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بمون
لبخند مي زني به من
گم ميشه بغضمون
اصرار مي کني نرو
اصرار مي کني بخند
اصرار مي کني يه بار
چشماي شمعو ببند



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com